Friday, July 22, 2011

talam dua muka

ish...aku tak tau la nape arini aku rasa sakit ati la sangat2...dahla arini ari last aku kat sini..tapi adalah satu minah tu..berlagak nak mampus..penat2 la aku taknak dia terasa dia di pinggirkan..aku bagilah pamplet..bukan apa pun..bagi jer..tak suruh pun dia wat apa2...bengong+sengalnye minah nie..siap kata "aku tak layan benda2 kesihatan ne"..eleh kunun tak layan..pada hal bermacam2 produk kesihatan yang di guna...lagi mau berlagak..tapi time tu aku senyap jer la..tak terasa sangat..sebab nanti kang baby aku ni meragam...lantak dia la..yang bestnya...kawan2 kerja ku yang lain ada juga try epikan aku balik...taknak bagi aku terasa..anyway..biarkan jerla..lumrah kehidupan manusia memang macam tu...wateverla...janji aku epi dengan life aku...lantak dia la..
-
-
tapi yang bestnya yang aku nak story kat cni..barula arini aku dapat citer yang sebenar....yang dak gurl ni dah barai..ish2..terkejut aku dengarnya...yerla pada mulanya memangla payah aku nak caye..tapi sebab dari sek agy aku tau die tu sape...then terkezut aku nyahh..ish...ternyah r pulak..siap dak2 ofis ni penah nampak video die ehem2 dengan pakwe dia...asghafirullah alazim....
-
-
apa la nak jadi dengan pompuan zaman sekarang nie..yer la bole di katakan satu ofis tau..cuma tuan empunta body jer yang tak tau video tu dah di sebarkan oleh rakannya sendiri di ofis tu jugakk...ish..wateverla...janji ko nikah dengan laki tu suda.jangan ko dok syok then nikah dengan orang len pulak...janganlah kerana sowang gurl ni ,hancus martabat pompuan lain..
okla...kalau ader story panas agy..aku post..k daa

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!