Wednesday, December 14, 2011

kedatangan owang baru dalam family ku..

fuhh..fuh...fuh....dah berhabuk dah blog aku ni...yer la..dah lama tak update..busy sejak akhir2 ni..yer la my baby dah kuar kan...my sweet daughter...tanggal 19 november 2011 lahirla nur aleesya maisara bt muhamad akmal ke dunia...so sweet...mukenye memang macam dady jer..syukur tak terhingga...padahal due nye lambat agy..maybe baby ni tak sabar nak kua kot..hehe...pape pun alhamdullillah..baby ni lahir dengan selamat dan sempurna..memang pengalaman masa bersalin tu cukup mengajar aku erti pengorbanan..baru la aku tau betapa payahnya mak melahirkan aku..sakitnya tak payah cakapla...masih lagi aku rasa trauma sekarang ni..
sekarang ni dah 25 ari...aku masih lagi dalam pantang..ish bosan betul la kalau dah di nama kan dalam pantang ni..yer la...bukan semua makanan yang bole makan...sampaikan aku dah bosan..tapi sebab baby..aku folow jer..aku dah serik bila my baby kene kuning yang teruk sampai kene tuka darah...time tu tak payah cakapla...seari jaga die di hospital..menangis aku...tengok tangan dia abis kene cucuk la..aku ni kene jarum sikit pun dah pejam mata..ni kan pula my baby yang masih kecik kene inject...ibu mana la yang sanggup tengok..
-
-
tapi sekarang ni syukur kepada Allah..my baby dah sihat...yang besh nye..my baby ader lesung pipit..pada hal mumy n dady dia takde pun lesung pipit..hehe,,sejak adernye my baby ni life aku bertambah2 bahagia..lebih ketara adalah my hubby...bukan main sayang agy dekat baby ni...tak bole berjauhan..
sempena tarikh lahir my baby ni..ia juga merupakan tarikh mula2 aku kenal dengan my huby...ish memang tak sangka mulut aku ni masin..

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!