Monday, January 17, 2011

detik-detik mengecapi hari bahagia

asslm wat warga blog aku...rasanya dah lama aku tak coret apa-apa kat blog aku nie.yerla sekarang ni macam-macam kene aku selesaikan.lebih-lebih lagi sem ni aku last.so banyak la report yang aku kene buat.
tapi yang paling ketara sekali, tak lama lagi aku akan jadi milik huby sepenuhnya.jangkaan tarikh aku akan di ijabkabulkan dengan hubby pada 3.2.2011..aish...tinggal lagi berapa hari je lagi aku nak buat persiapan..tapi setakat ni semua ada dalam kepala aku jerla..balik rumah nanti barulah aku keluarkan segalanya...
ingatkan senangla nak handle benda-benda nie semua.rupa-rupaya susah yang amat tapi perlu buat perancangan yang teratur untuk buatkan majlis ini nampak simple tapi perfect.tu memang style aku..suka buat benda biar simple tapi menarik dan perfect.

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!