Tuesday, January 4, 2011

hari keluarga PROTON..part 2

asslm buat member2 blog aku...rasa-rasanya da berapa lama la aku tak update.yer la kalau dah nama holiday,holiday sakan la jawabnya...before this aku pernah mention kan yang aku akan postkan gambar2 masa aku follow huby aku pergi ke hari keluarga proton..nie yang aku nak story nie...
ni huby aku siap pos lagi dengan moto buatan proton...dah nama hari keluarga proton satu malaysia kan..
so ramaila yang pakai baju sama..hehe


-kereta nie aku suka...tapi huby aku pulak yang dapat posing dengan keta nie
aku buat apa??....erm jadi camerawoman la gayanya...

nie kereta ciptaan proton yang tidak di pasarkan..smart kan..

kami hanya mampu duduk jaug dari stage..ramai sangat kat stadium shah alam nie
tapi bila di umumkan yang ada persembahan dari amy search..
cepat2 kami pi turun,,hehe..dapat tengok depan2 lagi...

nie mesti kes kene hujan muka huby macam nie..cian dia..
tapi i tetap love u la..

mula2 huby tak mau tangkap dengan owang nie..tapi aku nak sangat..
sebab owang nie unik..

last2..huby yang posing ikut owang emas nie..
eh bukanla...owang kaler hijau...hehe

sebenarnya ada banyak gambar kereta ciptaan proton yang tak boleh di pasarkan
tapi cukuplah dengan gambar2 nie...nie jer la mampu aku bagi tengok

even kebanyakkan people komen yang kereta buatan proton ni kualitinya tak la ok
tapi hakikatnya diowang mampu mencipta kereta yang boleh menarik minat pelabur asing
so the last one aku nak tnjuk yang nier la..
amacam papa rock tuuu.....pewwiiiiittt...

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!