Monday, June 20, 2011

aLhamdullillah.....syukur kepada Allah

asslm.....yuhuuu....kegembiraan yang tidak terhingga aku rasakan di saat ini...semua sudah selamat..majlis pun berjalan dengan lancarnya...fuhhh....lega tidak terhingga la...tapikan best woo..sangat2 best....nanti kalau dah ada pic kawin aku...aku uploadla  kat dalam blog ni untuk tatapan anda semua yang nak tau apa cerita terbaru tentang diriku ini...
tapikan dalam kegembiraan tu aku juga di landa kesedihan...sewaktu majlis kahwin ku berlangsung abah tak dapat hadir kerana terpaksa tahan di wad...doktor kata abah ada masalah hati...sewaktu aku call abah(masa aku ada di kedah) mak bagitahu aku abah dah kene pakai oksigen...sedih tak terhingga aku...yer la..dahla majlis kahwin aku tapi abah kesayangan ku tiada di sisi aku...tapi nak buat macam mana,aku kene faham keadaannya...abah kan sakit...tapi bila dapat tahu abah kene pakai oksigen,aku nangis..time tu pulak masa aku kat umah keluarga hubby aku...depan adik2 dia bejurai2 airmata aku..aku harap abah akan cepat sembuh...
sekarang ni abah masih di wad..setiap petang aku n hubby akan pergi melawat abah di hospital selayang...mak pulak sentiasa menemani di sisi abah...yer la abah bukannya larat buat sowang2..abah dah tak larat...hubby pulak setiap sabtu katanya akan jaga abah..aku pun ok jer la..janji aku ikut hubby pi mana...
semalam aku dah start sikit2 beli barang baby dengan hubby...rasa sweet la pulak...hehe

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!