Thursday, June 30, 2011

membilang ari...

uishhh...xsabarnyer la nak menyambut orang baru nie...bila aku free2 nie ader jer artikal aku baca tentang baby..yerla..serba sedikit dapatla bantu aku sepanjang tempoh aku pregnant nie...syukur alhamdullillah...kesihatan aku ok..setiap bulan kene pi check..
-
-
kadang2 ader gak berangan nak anak kembar..hehe..berangan jer la kot..kalau dapat kembar aku akan puasa nazar 3 ari..entahla nape aku teringin sangat nak anak kembar..tapi ape2 pun aslkan baby aku ni di lahirkan dengan sempurna dari segi akal dan fizikalnyer..supaya dapat menjadi insan yang mulia di sisi Allah..insya Allah..esok ari sabtu...huby kate nak pi beli sikit2 barang baby..n baju mengandung aku..yerla kebanyakkan baju aku yang sekarang ni mana la muat sangat..semuanya ketat...watkan aku rasa senak bila pakai..anyway...aku rasa bersyukur sebab punyai suami seperti dirinya..thanks my hubby n bakal dady..hehe


p/s:..kelahiran...junior akmal&maria..ader cadangan utk nama baby aku??

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!