Sunday, March 6, 2011

ASBESTOS &*%$#&*#!!!!!!!!!!!

memang terasa kepanasan tahap gaban dengan manusia-manusia yang tak reti nak buat keje dengan full komitment.tak tau la aku nak gelarkan orang yang macam ni rupa sebagai apa..macam dia sorang jer la ada asgmnt...orang laen takde asgmnt...bila komen sedap pulak cakap..tak boleh datang time meeting di tetapkan..kunun boleh datang meeting pada waktu2 dia la..
-
-
-


kalau takde makhluk asbestos ni pun takpe la..asalkan tak menyusahkan group aku ni ha..buat keje macam RUBBISH..ha ni memang aku marah tahap temperature yang maximum nie..aku benci tol r dengan diorang yang suka wat keje cincai2...bagi punya la awal satu minggu..then bole kata tak siap lagi...
-
-
arghhh...nasib la aku ni masih agy mampu tersenyum..tapi dalam hati...sabo jer la...takpe...kali aku bole la bagi muka..kalo sok ko wat masalah agy...siapla ko kene dengan penahan maut aku..rasakanla...
!!!!!(geram ni)

1 comment:

  1. yunk... udah2 laaa geram n marah 2.. nk wat wit lebih x. senag jee. ko xpyah pape punn. ko juz g kat blog rkuu yg ade banner heartbeat 2 kan... yg bawah assalamualaikum 2.. ko klik n daftar jeee. xpyah pape.... try laa yeee. sennag je nieee. t same2 leh tolong menolong kan3... t xtau tnye laa yee...

    ReplyDelete

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!