Wednesday, March 2, 2011

mataku seperti bola golf

aduyaii...mengantuknya....tapi apakan dayaku terpaksa ku menahan rasa ingin tido ku..kang kalau aku tido..alamatnya terlajakla kelas aku nanti..tak pasal2 kene plak kang..dah la mnggu depan aku nak cabut lek smnnjung...ni gara2 nak cuti sdn bhd la dok jaga sampai pagi nie..kunun study la..padahal layan asgmnt lagi la..
-
-
-
nanti agak2 boleh tak aku bawa batang mancis kat dalam kelas...hehe...aku takut jer nanti kat dalam kelas...tertutup jer mata aku nie...berjaga malam nie tetbe rasa lapo la pulak..makan je kjer aku ni kan..tapi apakan daya...selagi aku sehat,akan ku teruskan perjuangan makan aku..kukuikukui...
-
-
-
sekarang ni jam tangan RIZON aku menunjukkan dah kul6 pagi..aku macam nak sambung wat asgmnt agy..ermmm...penatnye la...tapi nak buat mcm mana kan...relaku pujuk la...

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!