Thursday, March 31, 2011

memory tercipta at Beach Campus Labuan

ermm...tinggal untuk menghitung hari dan waktu jer lagi...tak lama lagi akan tinggal la kenangan selama aku di labuan..kadang2 rasa sayu la pulak..yer la tinggal kwn2..kenangan...
-
=
+
tapi itu lah lumrah dunia...ada pertemuan dan ada juga perpisahan...semuanya hanya tinggal kenangan yang tetap akan bersemadi sampai akhir hayat...insya Allah jika panjang umur...akan ada juga pertemuan...
memang boleh di katakan sepanjang aku di kampus ini, macam2 la benda yang berlaku..ada yang manis dan ada juga yang pahitnya..tp den nak wt cmno...itu lah di katakan apa kwn2??...(lu fikir la sndri)...hehe..
=
_
+
bilalah akan dapat jumpa kawan2 kampus aku lagi yer...aku dapat rasakan nanti bila last paper akan rasa kesedihan yang teramat sangat di kalangan member2 aku...aku pun turut merasa sedih...tapi orang yang tabah akan dapat mengatasinya..(kunun la)..
-
=
+

inilah antara gambar kenangan yang sempat aku upload...
walaupun pada masa ni aku pi jumpa pensyarah
tapi....
kerana kwn2 ku ader d cni..biarlah ia menjadi memory tercipta...


semoga u all success dalam life u all...
n dont forget the memories...
best of luck geng...^_^

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!