Wednesday, May 25, 2011

kakiku memulakan langkah di sini....

fuhhhhhhhhhh...fuhhhhhhh...fuhhh....ermmm..berhabuk tol akunye blog dah nie...yer la..sejak2 dah abis study nie...asyik busy berkepit dengan hubby la..hehe..best woo...so kwn2 cpt2 la kawin..bebas auw....xde siapa nak ambik peduli hal kita....asalkan hubungan yang terjalin itu adalah halal...
-
-
hehe..sekarang ni dah masuk seminggu lebih aku praktikal di PEJABAT PELAJARAN DAERAH HULU SELANGOR...aku di tempatkan di unit kewangan..so sesuai la dengan bidang aku ni ha...ok la..so far so good la tempat kat sini..lagipun member sekolah aku pun keje kat sini..tapi kan penat la jugak..lebih2 lagi bila kementerian nak datang buat ISO..fuhh..gler r...
-
-
semua dokumen kene semak la..kemaskini lagi...ada suatu aritu aku kene balik lambat...bos2 kat sini pun ok2 la jugak..peramah pun ada...tapi biasa la..kalo yang ader parasit tu dah kira normal di alam pekerjaan nie...setakat ni bole la ngam dengan bos aku...kampungnya sama plak dengan hubby..so kadang2 makan pagi dengan dia..not bad la...nice person...
ok lah..aku nak sambung buat kejer...mengadap dokumen2 ni balik....

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!