Tuesday, May 3, 2011

3 more days.......

arghhh tak sbrnya nak tnggu ari jumaat nie...ari jumaat ni last paper..so hubby datang cni..yahuuu....suke2...sgt2 la suke..nanti bole la jalan2 dengan hubby...tengok matahari terbenam...memang sekarang ni aku rindu sangat dah dengan hubby aku ni..setiap malam asyik nangis jer sebab rindu kat hubby aku...tapi orang kata kalau tengah2 ngandung ni tak elok nangis2..so tetap aku nangis..hehe..;.hubby aku selalu manjakan aku..maunyer aku tak nangis kalau aku rindu kat dia...
-
-
-
anyway..arini paper e-com bsnes model..best woo subjek nie...aku suka sangat..harap2 subjek ni dapat A la...carry mark aku dah ok...so tinggal exam final ni jer lg..caiyok2..maria....n maria junior@akmal junior..hehe

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!