Wednesday, May 25, 2011

Pejabat Pelajaran Daerah Hulu Selangor...

ini lah antara posing2 yang aku n kawan aku time keje takde..kunun takdelah..padahal banyak agy dokumen...saje je wat2 xde keje...ahakz...


nie lah pejabat pendidikan..tempat aku praktikal di sini


ni cincin yang di hadiahkan oleh hubby masa hari pernikahan kami..
kira cincin nikah la...


pinjam sat hp fara..posing sat time ngah wat keje nie...


ha tinggi tu la aku n fara wat...dokumennya berlmbak2..


ni antara cincin yang juga hubby aku bagi...cincin belah rotan...hehe


dah2 la tu maria oiii...

ok setakat ni jelah pic2 yang dapat aku update wat masa nie...bila free rajin la aku update..sebab juz guna wifi jer kat ofis nie...k daaa...

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!