Thursday, October 6, 2011

n0 entry f0r scho0L lOv3

asslm wat fwen2 yang rajin membacanyer blog aku nie...arini aku nak citer satu story kat kowang tentang kehidupan...kehidupan yang penuh dengan kegembiraan,kebahagiaan mahupun kelukaan...
kalau u all nak bercinta masa alam persekolahan..lebih baik kowang hentikan..tak semua cinta di alam persekolahan boleh kekal selamanya..percayalah cakap aku..kowang nak bercinta masa sekolah..tapi pakai minum makan masih di tanggung oleh mak ayah kowang..kowang tak rasa ke itu merugikan hidup kowang..kalo c pkwe kowang tu sanggup tanggung takpe la jugak..ni pulak sampai nak topup sebab nak msj n col die,masih mintak duit kat mak n ayah kowang..kowang tak fikir ke semua tu...aku bermadah bukan tanpa fakta...namun aku punyai bukti dan ia memang berlaku...tak payah la kowang menggedik2 nak bercinta la..atau kowang tengok owang lain berkasih-kasihan..bermnja2..sebab tu kowang nak der pkwe yang macam 2 jugak..kowang tak sedar ke sikap kowang tu boleh buat owang pandang rendah kat u all..lain la kalo u all dah study smpai kat u..takde hal la kalo nak bercinta bagai..ni bercinta masa alam persekolahan..tolongla buka minda kowang tu sikit..
memang aku dulu pun aku ader gak bercinta masa d sekolah tapi bagi aku hanya nak main2..aku takde r nak siyes2 dengan owang2 yang di kategorikan sebagai laki2 nie..tapi percintaan dulu bukan mcm sekarang..aku dulu pun couple mn la nak ader dating2 sgt  nie..sebab bagi aku semua 2 takde r penting mana pun..setakat nak isi sunyi boleh la..nak wat jadi teman hidup..takde r kot..satu je kowang kene pegang..pelajaran tu penting..kalo kowang bersikap sambil lewa..tak amik endah dalam pelajaran kowang..nanti sampai mana kehidupan kowang tu..sedangkan sekarang ni kebanyakkan laki2 nakkan pompuan yang study tinggi2..sebab apa..sebab boleh jamin hidup kaum adam ni di masa depan..diowang bukan cari pompuan untuk suka2..kalo yang nak main2 tu...tu untuk stok suka2 jer..bukannye nak wat bini pun..yang nak wat bini..mstilah belajar tinggi2..akhlak+agama+kuarga nak semua yang elok..tu la lelaki sebenar..so cuba la u all buka minda u all tu sikit..nawaitu mesti betul..aku tak kata aku hebat..cuma aku berkongsi apa yang telah aku alami..aku taknak kowang terlalu asyik bercinta sampai sia2 jer hidup kowang..open ur mind la fwen...

p/s:pilih la jalan yang betul..hidup kita ni banyak simpang..


No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!