Saturday, October 1, 2011

sHopPiNg Brg2 BaBy...

hye my fwen...asslm..arini aku nak story kepenatan yang melanda aku semalam..kepenatan membeli barang2 babyde ngan huby...fuhhh..xtau la bape ratus abes semalam sebab beli kelengkapan baby kesayangan kami nie...yerla nanti dah tak payah nak pi beli apa2 lagi...nanti kandungan dah berat...tak larat plak nak pi shoping2 nie..dah la aku ni suka jalan2...tapi penat tu biasa la kan..orang mengandung...best sangat bila ada pengalaman yang macam ni..yerla mumy n dady muder la katakan..
-
-
tapi kebanyakkan barang baby,huby yang pilih...erm nampaknya kalau huby yang pilih semua putih..kalo aku..aku suka wane biru...tapi majoritinya barang2 baby ni wane putih la..ikut citarasa dady dia la jawabnya...tak kisahla...aslkan nanti baby ni kua ada baju..jangan takde pakaian udah la nanti...
-
-

-cute kan baju ni...ni maybe aku on the way nak belikan utk baby kesayangan kami nie..-
-aku suka baju yang macam ni tapi semalam takder yang menarik perhatian aku-

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!