Monday, October 3, 2011

ruMaHkU sYuRgaKu

asslm wat fwen blog ku...adehh...tajuk arini aku pakai main belasah jer..dah tak tau nak story pe agy..yer la dah boleh di katakan sejak aku dah abeh praktikal sampaila sekarang dok umah jer memanjang...nasib la boleh on9 kat umah..kalau xde semua ni....bowing tahap asbestos la...tau ker asbestos 2 aper..kuikuikui..kalo xtau p cari sendiri....watpe stdt tgi2 kn kalo tak tau pe maknenye kn?kn?
-
-
tadi aku baru jer balik dari kl..pi ikut my mum n my bro..uruskan segala urusan yang belum terurus...bape banyak daa perkataan urus..yerla aritu kan mak n arwah abah tak jadi pi umrah..then ni mak akan pi dengan abng n kak ipa aku..abg yang akan buatkan umrah untuk abah..alhamdullillah..semoga segala urusan berjalan dengan lancar...kadang2 masih lagi teringat2 keinginan arwah abah nak pi ke umrah tapi takde rezeki abah kan nak pi...ni abg yang akan watkan untuk abah...
-
-
ermm diorang pi tahun depan..nampaknyer aku tinggal dengan huby n c kecik ni la..maybe ank2 abg pun stay dengan aku..ramai budak2 kat umah ni takde la aku bowing..yerla sejak abah dah takde..memang rasa sunyi tau..yerla..sampai sekarang pun aku masih teringat kat abah..memang aku rindukan abah..sebelum tidur mesti air mata aku mengalir..yerla..masa abah ader..ader je benda aku nak sakat..abah kan suka sakat aku..dia la lawan gado aku..bila abah dah takde..memang aku rasa ia satu kehilangan yang besar seumur hidup aku...semoga arwah abah di tempatkan di kalangan para syuhada...aminn...


p/s:"hargaila dan kenangkanlah setiap jasa orang yang kita sayang..nanti bila dia dah takde segala penyesalan dah takde gunanya lagi..."

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!