Wednesday, April 6, 2011

menghitung hari....1 month left...^_^

wahh..entry kali ni macam lagu kris dayanti la plak..."menghitung ari"...tapi al kisah yang aku nak katakan pada entry kali ni adalah tentang aku dok menghitung hari untuk menamatkan pengajian ku di peringkat ijazah sarjana muda...fuh...dah brapa tahun dah aku dok study kat negeri orang ni..so dah tiba masanya untuk aku pulang ke negeri asalku..bersama2 dengan orang yang aku cintai...
-
-
-
dalam pada itu..terasa sayu pulak nak tinggal kawan2 ku...yang paling the best one...ct and rawaida..diorang ni la tempat aku menyakat...yerla..nanti kat rumah...suami aku la tempat aku nk gurau2...sayu jugak rasa hati bila terkenang terlalu banyak kenangan tercipta sepanjang 3 tahun aku di kampus nie...tapi kehidupan harus di teruskan demi mencapai apa yang di impikan...
-
-
-
so..di saat ini..apa yang perlu..berusaha lebih untuk memperoleh yang terbaik...caiyok2...wat yang terbaek untuk final kali nie..tak boleh dah nak main-main..dah last sem dah...tinggal lagi 20 hari jer nak exam..so to my fwen di kampus UMSKAL...gud luck.k....panjang umo..kita bertemu kembali,...
-
-
-
dan kita akan bertemu kembali bulan 10 nanti untuk sama2 mendapat segulung ijazah..

2 comments:

  1. alhmdllah.... bezznyeeeee!!!! sonokk jee dgr dah hbis stdy.. lps niee mgadap kerje jee tiap2 bulan dpt wit... rku je xabis2 lg niee.. waaaa

    ReplyDelete
  2. ala...nnti pn ko akn ikut jejak ak gak kn

    ReplyDelete

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!