Friday, April 8, 2011

beach party he 19...

hye geng...huhu....anyway aku nak kongsi story yang besh sepanjang aku di kampus nie..yerla..boleh la di katakan peristiwa ini di saat2 terakhir aku di kampus nie..namun dalam pada itu banyak sangat kenangsan tercipta...sebab tu la ada lagu memori tercipta....masa ari ahad yang lepas,kos aku ada wat picnic and sukaneka..pergh mantop la aktiviti nyer...tapi yang paling bestnyer..kumpulan aku ni asyik kene jer..sampaikan kene baling belon air tuuu..nasibla aku sempat menyelamatkan diri aku..kalau tak..lenjun la jawabnyer...ok ni antara gambar2 dari kamera yang mahal2 gituuu...
--
-
--

alo2...lawanyer c rawaida nie...yang penting aku n ct sempat gak post


time ni aku lupa..apa yang sedang berlaku pada waktu ini...


biarpun asap memnuhi ruang angkasa...janji posing


ni la semua member2 kos aku...sporting kan diorang semua nie


masa ni sukaneka akan berlangsung....


ini di namakan kotak beracun....best woooo..


amcam..nampak lain tak kalo aku pakai spect...


mana la geng baju comot aku nie...


acara pekak..hehe..maksud aku...ni di panggil..telinga gajah..kalau di semenanjung la



No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!