Monday, April 25, 2011

exam+pening+loya=maria junior

waaa...rasa nak nangis jer masa kat dalam dewan exam...bukan menangis tak dapat jawab soalan..tapi sebab sakit kepala+pening2....hanya mampu menangis dalam hati jer la...sabar maria...Allah kan sentiasa membantu hambanya...dan aku tau kehadiran maria junior ini akan menambahkan lagi kekuatan ku untuk tempuh dugaan ni..
-
-
-

yer la dengan kejayaan ini lah dapat membantu suami ku....insya Allah..segala rintangan yang berlaku akan tetap aku redah...sekarang ni tinggal lagi subjek security payment jer yang aku tak stdy lagi...kepala aku sakit sangat..alhamdullillah la semalamnyer paper aku dapat jawab walaupun sometime pening2 tu datang..tapi itu bukanla satu halangan untuk aku teruskan perjuangan aku,,
-
-
-

sekarang ni tinggal lagi 5 paper jer...soknyer paper aku dah stdy subuh2 tadi tapi lusanya paper nanti dulu la kot..keadaan aku sekarang ni tak mengizinkan untuk menghafal...kepala ku rasa macam nak pecah..ini semua penangan maria junior..tapi aku tau maria junior ini jugak la yang jadi pengubat dan penawar aku nanti..
-
-
-

yang paling besh suami ku sentiasa memahami keadaan aku..thanz sayang,,


ha...sebelum ni aku penah inform yg ak dh nikah tapi brsandingnyer belum kan
-
-
so ni kad jmputan majlis aku...tp yg ni di kedah umah mertua aku..
kat sana la yg akan wt secara besar-besaran...
jemputla datang yer...

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!