Saturday, April 23, 2011

kemabukkan yang melanda diriku...

waaaa...rasa cam nak nangish jer tau...dh la sok start exam..aku ni pulak dengan keadaan macam ni..kejap2 pening..muntah...bukan semua makanan yang aku bole makan...ader makanan tertentu jer la aku bole makan..sampaikan study week aku terpaksa pulang ke rumah gara2 kemabukan yang melanda diriku...ini semua kerana maria junior la nie...ermm xpe2...mummy akan cuba wat yang terbaik untuk exam yang last nie...daddy kn ada...daddy lah yang sentiasa bagi semangat kat mummy...
-
-
-
waktu2 aku di rumah dalam keadaan yang tak begitu stabil...suami ku tidak putus2 melayan kerenah ku..sampaikan ada satu aritu aku nak suami aku masak..bukan susah pun..masak sardin...bila balik kampung mertua aku pulak...aku tak suka nasi..aku suka bubur..dengan air barli..uishhh macam2 kerenah maria junior nie..macam mummy dia jugakla...sekarang ni aku suka makanan yang rangup2..macam ayam goreng..keropok...
inilah pengalaman yang takkan aku lupakan di saat2 untuk menjadi mummy untuk anak aku ini...
-
-
-
eee xsabarnyer...agak2 u all baby boy ke baby gurl????saper dapat teka dengan tepat i akan bg adiah special punnyer la....zaaaaazzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!