Monday, September 26, 2011

26 sepTemBer 2011

arini my sweet memory...nampaknya umo aku dak masuk 22 tahun..muder agy kan..hehe..mumy muda la aku nanti...sekarang ni baru 22 tahun..dah nak ada baby sowang..coming soon la...due date nye this year on december..
-
-
-
tengah malam tadi aku dapat special present from my lovely huby..besa adiahnya...samapai aku nak angkat pun tak larat...so huby la yang tolong angkatkan..tak tau la masa bila huby beli adiah tu....tak lupa juga dapat kiss dari mak aku pagi tadi n dapat mesej from my hot mama n my sibling too...anyway thnx kat semua member2 yang wish aku arini...
-
-
so my wish for this year...dapat baby yang cute mcam dady nye but sweet macam mumy die..gege...malam ni makan kat lua la kot..hehe...celebrate befday aku...kalau dulu yang selalu belanja makan kalo befday aku arwah abah..but kali ni maybe my mum la kot...tak kisahla apa2 pun...janji aku n my baby always sehat...sebab sekarang ni dah masuk 7 bulan..then aku pulak xbole nak tido bila malam..my mama said tu normal kalo kandungan dah 7 bulan ke atas..coz of my cute baby ni aku rela brkorban apa saja..cewah..ayat...n sekarang ni jugak aku cepat latih tapi stil agy bole drive..p jalan2 wif mak...
-
-
-my family...n pic aku yang trkini...chuby kan-

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!