Tuesday, September 27, 2011

keRiNdUaN yAnG tErAmAt sAngAt...

asslm...pagi ni tiba-tiba aku terasa macam nak gerak2 jer jari aku ni...pagi ni jugakla aku terasa sesuatu..aku merindui seseorang...aku rindukan abah...sebenarnya aku pendam yang aku hampir setiap ari aku nangis cuma nangis dalam ati..aku terlalu rindukan abah..hinggakan sebelah mata aku mesti kua air mata...huby kata tu tandanya aku rindukan seseorang..memang..aku rindukan seseorang...seseorang yang banyak bagi aku kegembiraan..seseorang yang sentiasa buat aku ketawa..seseorang yang sanggup belikan apa saja yang aku mahukan..itulah abah aku..takde sape bole jadi pengganti bagi abah..kadang2 macam tak percaya pulak yang abah dah takde..pemergian abah cukup wat aku rasa kehilangan sangat2..
raya tahun ni bagi aku biasa jer..sebab kehilangan orang yang paling aku sayang...susahla nak terima kenyataan..
-
-
-
dalam kuarga aku ni..aku di katakan anak manja abah..apa yang aku nak..mesti abah tunaikan..yerla dulu masa aku dari sekolah rendah sampaila sekolah menengah abah la yang anta n jemput aku..bila mak bz dengan keje..abahla yang menemani aku di rumah..dia la peneman bila aku sunyi..tapi kini dia dah takde...air mata ni macam nak mengalir tapi aku kene tahan..taknak mak tau..sebab mak ada pesan..anak yang soleh bukan di ratapi pemergian abah..tapi mendoakan abah..kenangan aku bersama abah takkan sesekali aku lupakan...besday aku tahun ni pun macam tak besh jer..yer la..aku tak pernah miz dapat kek..selalu abah yang belikan..tapi tahun ni takde langsung kek...ya Allah....kuatknlah semangat ku..
-
-
abah....adik rindukan abah..rindu sangat2...
-ni lah pic raya huby n arwah abah-

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!