Friday, September 23, 2011

my L0ve abah pergi selama-lamanya

tanggal raya ke5 abah kesayangan ku pergi buat selama-lamanya..sedih sangat2..tapi aku kene terima dengan redha..aku tidak sempat nak beraya dengan abah..sebab masa tu aku masih di Baling...dapat jer tau abah meninggal pagi tu..kami bertolak..aku hanya dapat menatap wajah abah aku masa di kubur..aku meminta mereka untuk buka..aku nak tengok buat kali yang terakhir...
-
-
bila aku dok sowang2,mesti teringat saat2 aku bersama-sama dengan abah..abah memang cukup manjakan aku..sampaikan mak kata sebelum abah meninggal kerap kali tanya tentang aku..bila aku nak balik..tapi nak buat macam mana..dah itu takdirnya..aku hanya dapat menatap abah buat kali terakhir..tahun ni raya ku seakan2 macam biasa jer..kehilangan orang yang paling aku sayang..
-
-
kini tiada lagi gurauan dari abah...tiada lagi senyum dan gelak tawanya..
semoga arwah abah tenang dan aman di sana..amin..

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!