Sunday, February 27, 2011

g3Lagat rakanku....

sekarang ni masing2 busy dengan asgmnt..yer la gara2 esok nak pi tnjuk hasil asgmnt kt miz sylvia...pagi pulak 2 jam 8.30 pagi..tu la..wat agy appointment awal2..kan dah kene bangun pagi..yerla dah kata perempuan kan..so rajin2 kanlah bangun pagi...aku suka tengok gelagat kawanku Ct..always happy go lucky..tapi yang aku paling takut bila ada satu ari tu,asma dia datang..takut aku..yerla...member yang sebelum ni aku dok kaco2..gelak2..last2 tengok dia lemah jer...tak sampai hati aku tengok..tapi sekarang ni alhamdullilah..dia dah sehat dan masih boleh bergurau agy dengan aku..


-
-
-
kenangan ini lah yang tak dapat aku lupakan..yerla kenangan aku di kampus..bila berkumpul jer..ada saja benda nak cakap..yang paling aku suka...diorang tak pernah sesekali berkira dan sentiasa on the spot bayar kalau diorang ada hutang apa2...tabik spring beb...susah wooo nak dapat kawan camni..
-
-
-
tapi yang aku suka kaco die nie bila die ngah cakap fon dgn tuttt..tuttt...dan bila dia ngah mesej dengan seseorang..mesti kedengaran suara menjerit...macam2 bunyi la...takkan sunyi la kalo dia ada..ada jer benda yang  nak di cakapkan..sampaikan buat keja2 asgmnt pun tak rasa sunyi tau...bab makanan diorang tak pernah nak ambik kira..aku ni jer yang suka mintak itu ini..hanya nak merasa jer...(kunun)..Ct nie hobi die suka dengar mo3..mana2 pun msti ada bnda kat telinga dia..kcuali kalo pi klas...tu pun kadang2 ada jugak pi kelas bawa mp3..aku tak pernah bosan dengan dia..best wooo...

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!