Tuesday, February 1, 2011

K3maRahan m3LanDa c P3ah t3RdeSaK...

hahahaha...best kan tajuk kali nie...rajin pulak c peah ni layari blog aku...takpe2..utk tatapan dan maklumat ko gak peah oii..nak ambik tau sangat pasal aku kan..ni la aku bagi..depan orang bole la ko buat baik kan..tapi ko tu dah la talam dua muka.sekurang2nya aku tau la aku macam mana..c peah ni marah sangat kot...sebab tak dapat menangi hati huby aku balik..hahahaha..aku tak bangga..tapi yang aku tak puas ati sebab c peah ni suka buat cerita tau..aku tak tau la mulut die nie datang dari mana..dari mulut tempayan ker ataupun mulut harimau..eeee...SERAMMMM...nama jer perempuan tapi adab takde...ingat lagi kononnya c peah nie nak berbaik la konon dengan family c die..tapi die hanya di anggap pekerja..pastu kene sound dengan c dia..dok meroyan pi mengadu kat mama c dia..per kes la c peah nie...meroyan tak bertempat..hahahahaha..kelakar2..
walau aku takde rupa pun tapi sikap aku dapat menangi ati orang sekeliling aku...jeles meh??tidak ku sangka...padan muka...dulu bole la c peah nie dok mengata2...sebab aku dok diamkan diri jer..
ok la..nanti ader part 2 agy...aku nak pi wat aper yang patut,,,daaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!