Monday, February 21, 2011

w0w....!!!!...amazing..

 Asslm to my followers…sejak dua menjak ni aku asyik layan blog je keje…ni gara-gara dah terlalu bosan dengan kefacebookan..(ayat ciplak dr cik nyssa nuar)…hehe…jgn mare..ahakz…tapi kan ku suka pulak tengok-tengok ke blog2 yang bole shoping..nafsu nk shopping membuak-buak jer…ataupun kesan dari virus after nikah nie..baru nikah..belum agy sanding ni..wow..berapa kali daa aku nak naik pelamin..tamak lagi haloba…releks2…yang penting kene JIMAT….hehe…tu yang perlu..
Ish aku ni tetbe pulak mengarut hal lain…sebenarnya aku nak story tentang masa aku “final Year Presentation”..fuh…kelegaan tahap maximum mencecah lebih dari 360 darjah celcius..pecah thermometer tu aku rasa..kuikui…

Detik-detik nak tibanya hari present tu,ramai gak aku tengok member2 aku punya la gabra..pergh..sampai aku pulak yang terasa tempiasnya..tapi muka tetap cool..control areyu..areyu ke aku nie…kalau tak de pun,manja tu ada la kot..tu yang husbnd aku syang kat aku tu..sebab manja..hehe…ish..mengarut lagi aku ni ke simpang lain..sambung balik story present aku tadi,start je d awal pagi,bermula la member2 aku start mencontengkan muka..bukan conteng buruk2.
.maksud aku tu diorang memake up kan diri..tu la di antara kreteria2 yang perlu semasa present…aku aper lagi,juga tidak ketinggalan mencontengkan muka ku masa present tu..tak bole nk heavy sangat make up aku..nanti dosa..sape nak tanggung…hubby aku jugala yang kene tanggung nanti
-
-
So far,time present tu not bad la…semua kawan aku dapat lakukan dengan sempurna…caya la fwen..ni ada la serba sedikit pic yang aku tercapture…hehe..layannnnnnnnnnnn….




2 comments:

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!