Saturday, February 26, 2011

kawanku yang lucu...(jangan mare)

selalunya kalau time2 macam ni memang dah jadi tabiat student tido lambar..samala cam aku ni ha...tido lambar jugak..banyak keje yang kene siapkan...tapikan citer yang aku nak story ni memang la giler2 lucu...
storynye macam ni..alkisah....
-
-
sedang aku dan kawan2 tengah buat asgment..ada kawan aku sowang ni namanye yda..sebelum tu dia pegilah bilik kwn die mntk tolong buatkan flash..nak di jadikan citer..bile dia balik dari bilik kawan die tu..die kata la kawan die tu citer tentang hantu...aku tak amik pot sangat la..tibe2...die kata lappy aku dengar suara orang pangil aku sebab die ngah guna lappy aku masa tu....cuak la aku...die bole plak letak telinga kat speaker lappy aku ni...aku tengok la die nie...macam kene rasuk pun ada...sampaikan aku taknak pandang dia langsung...ye r..time 2 dah pukul berapa..
-
-
last2...die letakkan lappy aku kat bwh handphone aku sendiri..then maybe tertekan no..aper lagi..kredit jalan macam air laut berombak menghempas pantai...memang gile2 aku gelak time 2..bikin cuak jer


p/s:jangan tiru aksi ini di kalangan pelajar kampus...

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!