Friday, November 19, 2010

19 NovEmb3R 2010...

Asslm….sebelum tu aku panjat dulu kesyukuran kepada Allah…pada tarikh ini genaplah setahun hubungan aku dengan c dia…baru setahun kan..tapi macam kami ni dah bertahun-tahun bercinta…itu kawan-kawan aku yang kata la. Fuhhh…lama la jugak hubungan ni…bukan susah tau nak menjaga sesuatu hubungan…lebih-lebih lagi aku ni study jauh…ini kalau lelaki yang tak tahan berjauhan,maunya aku kene tinggal…tapi c dia tetap setia menanti kepulangan ku tidak lama lagi.keceriaan terpancar di wajahnya setiap kali aku menjejak kaki keluar dari balai berlepas di airport. Yer la buah hati balik kan..siapa la tak epi..sama dengan aku..kalau nak di ikutkan,time tu jugak nak peluk dirinya.rindu gler wey.dekat 2 bulan lebih kot kami berjauhan…sabar tu kan separuh dari iman…




i LoV3 yOu sO mUcH...................................hUbBy...


Hehe…tinggal agy 2 paper jer aku kena adap…memang tak sabar2 dah ni nak balik..terbayang-bayang wajah ibu ku..abahku…sangat2 rindu kat diorang…mak..adik rindu sangat2 kat mak....misz…releks2…agy bape ari je kan nak balek da…so wat tak tau je..yang aku tau aku nak jawab exam yang agy 2 paper je ni..tapi aku ni dah pun tahap nak balik..barang2 aku dah siap kemas dalam beg dah..tinggal nak masukkan barang2 yang mama(mama c dia) kirim dan juga kulit kayu manis mak aku....
bear yang di bagi oleh Hubby..                                                                bunga yang huby bagi d airpot
surprise masa di airport..

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!