Friday, November 5, 2010

~kenangan di hari raya

Kalau di katakan hari raya…semua mesti rasa epi gler r..mana taknya…ahli kuarga mesti berkumpul…dapat jumpa sanak saudara…kwn2 yg dah lama tak jumpa..
Tapi kali ni hari raya cukup berbeza dalam hidup aku…beraya bersama-sama dengan orang yang tersayang…sebelum ni aku tak pernah agy beraya dgn seseowg yang istimewa dalam hidupku..tapi kali ni..mmg di jadikan kenangan manis buat ku…dan raya ni juga lah aku dapat beraya bersama dengan kuarga baruku..kuarga c dia..mmg rasa lain perayaan kali nie…yela sebelum ni kalau aku di umah hanya melayan sanak saudaraku yg datang berkunjung ke rumah ku..kali ni bila aku pergi ke rumahnya..memang meriah la..dengan sanak saudara c dia datang berkunjung….walaupn terasa penat tapi epi sangat…bila epi dh terlebih…so penat tu ilang dengan sendrinya..mcm2 la masa beraya kt rumah dia..buat rumah terbuka la..bakar ikan keli la..tapi kesian kat c dia..sebab dari pagi bz dengan bakar ikan..aku pulak bz tolong mama(c dia) di dapor…nk jd menantu kene la rajin2 ke dapo…walaupn c dia penat aku tak lupa tanggungjawab aku untuk menjaganya…
Tp  yg paling aku suka di kampungnya…aku suka dengan suasana di kampungnya..aman dan tenang..kdg2 aku dengan adiknya naek motor bersiar2 di tepi bendang..sebenarnya sebelum ni aku penah juga mengimpikan seorang lelaki yg kawasan kampungnya ada bendang…gunung…sebab aku ni seorang yang suka dengan suasana yang tenang dan takde serabot2…

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!