Friday, November 5, 2010

cAmpUs LiFe~

Sebenarnya kadang kala aku bosan dengan kehidupan di kampus…kalau nak di katakan masalah tentang study aku…tu takde impact pun dalam life aku…tapi yang menjadi masalah aku sekarang ni…kehidupan di kalangan rakan2 kampus aku..sungguh membosankan+selfish person…ish benci aku..
Environement kat dalam university ni pulak lagi la…spoilt kan mood aku untuk jalankan aktiviti2 yang aku suka…ish..bosan-bosan…patotla x ramai yang suka study kat sini…tapi bila kenangkan jasa ibu bapa dan rezeki bermula di sini..terpaksa la jua di tempuhi walaupun berat…
Tu baru sikit jer….kalau ada buah hati yang jauh dari kita..mula la timbulnya pelbagai masalah..yer la..berjauhan kan..so kalau rindu tu dah menebal..ada saje benda yang tak patutnya di jadikan isi..last2 gado..nangis…tolonglah…datang sini bukan untuk ingat cinta kea tau kejar cinta…tapi untuk kejar impian kita…peluang hanya datang sekali jer…

P/s: pelajaran lebih penting dari segalanya
                                                       

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!