Sunday, November 7, 2010

~DiAri peLitA HidUpKu...~

Kadang-kadang ramai yang mengatakan macam kolot jer tulis diari2 ini. Tapi bagi aku ia adalah coretan rentetan kehidupan dari ku kecil sampailah kini. Aku tidak pernah renggang dengan diari aku.walaupun aku sudah mempunyai kekasih untuk luahkan segalanya tapi aku masih perlukan diari…ini kerana diari cahayaku..tempat aku meluahkan segalanya..
Dan dengan diari la kita boleh teringat kembali kenangan-kenangan masa lalu. Ada yang menjadi igauan dalam hidup dan ada juga menjadi kenangan dalam hidup.bagi aku,aku suka dengan benda-benda yang macam ni.diari lah tempat aku luahkan segalanya.tapi diari tidak boleh di sama ertikan dengan blog.kerana blog semua orang dapat tau tapi dengan diari tidak siapa pun tahu isi hati kita yang sebenar.
maybe mimpi kita bole jadi kenyataan ke...macam ni..wahhhhhh...romantiknya....tapi tak siapa pun boleh tahu apa impian kita...kecuali....DIARI PELITA HIDUPKU...

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!