Friday, November 12, 2010

~SkAnDaL (nO eNtRy!!!!)


Aku pelik la orang zaman sekarang nie..kenapa kebanyakkannya masih berminat untuk ada skandal2 nie..memang la dulu tak di nafikan aku juga pernah wat semua tu tapi sekarang tidak lagi sebab aku dah dapat apa yang aku nak dan ia adalah lelaki idaman aku. Yang aku peliknya sekarang ini suka sangatlah pasang banyak-banyak nie.tak merugikan masa and topup ke.nak mesej la..nak calling2 la..

Alah pada aku ni semua adalah di sebabkan faktor sunyi jugak. Nak jadi seperti orang lain tapi tiada siapa yang menyunting diri. So tak perlu la nak skandalkan diri semata-mata kerana hidup kita sunyi. Bukannya kita sowg2..kawan-kawan k nada bersama-sama dengan kita. Tapi bagi aku la kan, kalau dah ada orang yang suka kat kita y not kita terima and test masuk dalam hidup dia. mana lah tau akan wujudnya perasaan cinta tue. Bukan apa, skandal2 ni tak patut di buat tau. Yela,ni macam ibaratkan kita bermain dengan perasaan orang. Manalah tau orang tu tiba-tiba jatuh hati sedangkan masa tu kita hanya anggap dia biasa saja. Kesian tau kalo kita di tempat orang yang di permainkan perasaan.

So janganlah bangga kalau kita ada ramai skandal. Takde apa pun yang nak di banggakan kalau ada ramai skandal nie. Orang takkan pandang tinggi..pandang rendah ader la…alah kebanyakkan perempuan la yang selalu suka buat skandal2 nie..padahal dah ada yang steady dan dah ada yang menyukai kita tapi nak jugak pasang skandal tu. Sudah2 lah tu wat aktiviti skandal2 tu. Daripada buat benda tu baik buat benda yang lain. Agy berfaedah…
So aku nak nasihatkanlah stop2 lah bagi kamu2 yang banyak skandal tu…tak berbaloi…

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!