Sunday, November 21, 2010

detik-detik kepulanganku.....

arini aku dah tak larat nak mengadap paper...pd hal sok pg ni aku ader exam ni
"PAPER MULTIMEDIA"
-
-
tapi tengok gaya aku macam owang yang tak der paper sok
-
-
sebab susah sgt kn paper ni..so tak nak bagi tensen
mcm ni jer la cara aku..
-
-
-
releks sudaaaaa...
usaha+doa=kejayaan....
-
-
-
insya Allah...
-
-
-
ni semua gara-gara aku dah nak balik kampung la ni
uish dah tak sabar2 dh ni aku nak lek..
-
-
-
msia tgu kepulangan ku...msia la konon..
pada hal aku ni masih dalam msia agy
cuma di katakan over the sea jer
-
-
-
so apa-apa pun janji aku akan buat yang terbaik...
-
-
-
p/s: bercinta dengan buku....bertunang dengan kejayaan...berkahwinlah dengan segulung ijazah...aminn....

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!