Monday, November 15, 2010

miSs u Lik3 cRazY

aduh...nak dekat2 raya ni terasa la pulak..yer la.dah la raya tahun ni aku tak balik jenguk mak n abah di semenanjung...rela ku pujuk la...sok adap paper agy...time raya jer takde paper...then sambung balek..arghhhhhh...tidak...aku nak balek.....

arini pulak aku dah jadi tingtong...
-
rindu teramat sangat dekat hubby
-
-
-
ooo...bila la aku nak balik ni...tak sanggup menanggung rindu
-
-
-
malam bulan di pagar bintang(nyanyi lgu p ramlee la plak)
-
-
-
ni namanya mental aku dah di tahap yang keronik
perlu di anta ke wad icu..
icu di dewan exam la..hahaha..
-
-
-
aper la aku mengarut nie...aku pakai men belasah jer cakap
-
-
-
sebenarnya tajuk utama yang aku nak storykn adalah..jeng..jeng
-
-
-
-
aku rindukan hubby aku..tu jer story aku untuk arini..hahahha


No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!