Friday, November 5, 2010

minGgU eXaM Like mIngGu hOneYmuN

                  Minggu ni sepatutnya aku bz dgn stdy…tp ni dh jd terbalik la plk..jadi minggu honeymoon plak..yerla…byk releks dr study..gara2 perasaan yg tak trkawal…tu yang tertuka jadi minggu honeymoon tu…ish…xsuke2..gangguan emosi+mental=stress2…kawan2 aku bz dengan study diorang..yang aku ni bz dgn melayari blog..knonya aplikasikan apa yg di belajar la konon…
Ni tinggal agy beberapa ari je aku nk exam..kalo nak di ikutkan,,utk paper 9 Nov nie insya Allah boleh jawab..paper lain..hehe..hanya mmpu trsenyum jer…alah mcm lagu nie: xperlu kata apa2..senyum…kuikuikui…
Apa2 pun gud luck pd mmber aku yang tak lama lagi nk jawab exam tue….renung2kanlah..dan selamat beramal…

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!