Tuesday, November 30, 2010

hari keluarga PROTON..

fuhhh....setelah sekian lama aku balik rumah baru la kali nie aku berkesempatan untuk on9
ini pun aku on9 dekat cafe
KETERPAKSAAN..
-
-
-
lagi pun sambil2 tu aku cari bahan untuk final presentation nanti
-
-
pening jugak la nak pilih tajuk apa la yang nak aku buat..
-
-
blur2....zzzzzzzzzzz..
-
-
ish aku ni dah ke tajuk lain la plak...
sebenarnya aku nak citer pasal hari kuarga proton
di stadium shah alam..
-
-
best giler la..tu pun sebab aku dapat pergi hubby keje protob
-
-
syyyoookkk...wooo...
tak terkata...
-
-
penat main game..masuk pulak rumah hantu...
-
-
macam2 lah aktiviti masa kami pergi sana
-
-
-
yang paling best dapat jumpa artis...
-
-
-
meet uncle hussin,mila,hazami,fara fauzana,amy search,amy mastura,dayang nurfaizah
-
-
-
pergh sanggup berhujan tu sebab nak tengok konsert pada rtu..
-
-
nak upload gambar2 pun hp kat hubby...
-
-
-
so nantikan gambar2 yang akan aku upload time tu..daaa...

No comments:

Post a Comment

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!