Monday, November 8, 2010

mak..abah...adik rindukan belaianmu...

Ni dah masuk bulan November dan aku masih di kampus…masih meneruskan perjuangan aku untuk mengecapi impianku. Besok bermula lah hari yang aku nanti-nantikan setelah penat menuai padi dan kini tiba masa untuk ku lihat hasil darinya. Peperiksaan akhir…tahun ke 3 bgai semester..so tinggal lagi setengah tahun untuk aku menghabiskan pengajianku di bumi Sabah ni.
Sebenarnya dalam nak menghadapi peperiksaan ni,aku merindui kedua ibu bapa ku jauh di perantauan.selalunya bila aku exam ibu ku sentiasa menemani ku untuk menghadapi setiap yang aku lalui tapi bila aku jauh dengannya,terpaksalah aku keseorangan.keseorangan di atas kaki ku sendiri.ini kerana aku sentiasa menemani ibu bapa ku ketika aku berada di rumah.abang aku jarang balik rumah.so semua perkara di rumah,aku la jadi cahaya bagi mereka. Aku rindukan belaian mereka,rindukan ketika aku di manjai…walau ku sekarang sudah mencecah 21 tahun namun aku masih kecil bagi mereka.dan sebab itulah ibu ku sendiri tidak mahu lagi melepaskan ku…aku sayangkan mak..aku sayangkan abah..lebih dari segalanya…kerana tanpa mereka..siapalah aku di dalam dunia ini..





p/s: jangan kerana CINTA, kita membelakangi ibu bapa kita sendiri…ini kerana CINTA mereka adalah kekal sehingga ke ahir hayat…

~GbR sEwaKTu kU KeCiL~

2 comments:

  1. UIKK DH ADE BLOG YEE. CAYALAH. WLCME 2 THE CLUB N ENJOY IT.
    PICS KO KCIKK WAHH TEMBAM GAKKK YEEE. NGOH3...

    XPLAH T LIK MLYSIA LPSKAN LAA RNDUU 2 YEEE. LG2 KAT ABG SYG KAN3.

    ReplyDelete
  2. hehe...lyn blog la plak..penat dh lyn fb jer..
    yep pic ak ms kecik...hehe cute kn..tembm tp skng ni x tembam la..tgu tgk ank ak nti..
    uish..spe la xrndukn cik abg...mcm la ko xrndu an3?

    ReplyDelete

hugs

kerana dirimu cukup sempurna buatku : i Love u so much!